Zwrot podatku z Holandii Lubomierz

Wykonamy kompletną usługę odzyskania podatku z Holandii dla pracowników zatrudnionych w państwie Holandii w Lubomierz.

Nasza firma posiada punkty partnerskie w całej Polsce, rozliczyć podatek z Holandii możesz  także Online lub w punkcie partnerskim w Lubomierz.

Zapraszamy do kontaktu. Poniżej przygotowaliśmy kilka wygodnych dla Ciebie sposobów w jaki możesz rozliczyć podatek z Holandii.

Wykonaj wstępne szacowanie zwrotu z Holandii

Potrzebujesz, kontaktu z naszej strony?


    Zadzwonimy do 5 min

    z numeru +48 505 381 438

    Kontakt do Nas

    +48 505 381 438

    bok@skatten.pl

    Odzyskaj podatek z Holandii z Naszym

    Centrum Obsługi Klienta - Skatten.pl

    Lista usług dla HOLANDII

    Przygotuj otrzymane dokumenty od pracodawcy i odpowiedź na kilka pytań na temat przebiegu pracy w Holandii.
    Wypełnij formularz, sprawa trafia do Nas, otrzymasz potwierdzenie na email oraz link do podglądu zgłoszenia.

    Biuro Obsługi Klienta


    Biuro Obsługi Klienta

    Masz pytania na temat podatku z Holandii? Przejdź do Naszego systemu Helpdesku!


    Kalkulacja Zwrotu dla Holandii

    Bezpłatnie wykonamy wstępną kalkulacje dla Holandii.
    Przekażemy Ci kwotę zwrotu oraz koszt usługi.

    Flaga Holandia


    Zwrot Podatku z Holandii

    Kompletna usługa wykonania
    Zwrotu Podatku z Holandii
    do Belastingdienst.

    Już teraz !

    Wszystkie sprawy z zagranicznym Urzędem Skarbowym

    Belastingdienst Nederland
    załatwisz w jednym miejscu.

    Poznaj Nasze Centrum Obsługi Klienta

    Opinie o Nas

    Co o Nas piszą klienci

    Holandia 2018

    Solida firma. Całość wykonana online.

    Szymon
    Kudowa-Zdrój

    Rozliczenie Niemcy 2018

    Jestem bardzo zadowolony z usłui. Polecam wszystkim miła atmosfera i pełen profesjonalizm .

    Wojciech
    Ropczyce

    Niemiec 2018

    Odzyskanie podatku z Niemiec przebiegło zgodnie z tym jakie otrzymałem informacje. Pozdrawiam

    Astera P
    Ropczyce

    Zwrot podatku z Holandii Lubomierz

    Informacje do rozliczenia się z Holandii

    Zwrot podatku z Holandii Lubomierz

    Zwrot podatku z Holandii Lubomierz może starać się każda osoba, który była zatrudniony w Holandii i odprowadzał składki do Holenderskiego Urzędu Skarbowego Nederland Belastingdienst. Osoby pracujący na terenie Holandii mają obowiązek rozliczenia się z podatku zarobionego od firmy Holenderskiej, zeznanie podatkowe zostanie składana podwójnie do Polskiego Urzędu skarbowego oraz do Belastingdienst Nederland.

    Kalkulacja podatku zagranicznego czyli procedura zwrot podatku z Holandii Lubomierz nie jest trudna do realizacji. Na na stronie głównej Holenderskiego Urzędu Skarbowego ciężko znaleźć i doczytać jakie zasady jakie stosuje się przy zwrocie podatku z Holandii.

    Podstawą uzyskania zwrotu podatku z Holandii jest posiadanie Holenderskiego numeru BSN (Burger Service Nummer), który ma być umieszczony na otrzymanej karcie podatkowej otrzymanej od firmy zatrudniającej tzn. Jaaropgaaf, czyli... "jarografy" .

    Obowiązek do rozliczenia

    Prawo do rozliczenia pracowników otrzymujących wypłatę w Holandii opiera się o polską ustawę o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz o konwencie miedzy Polską a Królestwem Nederland w sprawie unikania podwójnego opodatkowania. Ustawa została podpisana w Warszawie dn. 13 lutego 2002 r. (Dz. U. 2003, nr 216, poz. 2120). Dochód uzyskany w podczas zatrudnienia w Holandii trzeba w Polsce rozliczyć w oparciu o zasadę proporcjonalnego odliczenia. Podsumowując, na terenie Nederlandii można przebywać nawet cały rok podatkowy i tak nadal pozostawać polskim podatnikiem. Osoba wnioskujący się o zwrot podatku z Holandii powinien poszukać przepisów czy organy podatkowe są wstanie stwierdzić, że nadal powinien on być tutaj rozliczany z podatków.

    W jaki sposób możemy ubiegać o zwrot podatku z Holandii.

    Odzyskanie podatku z Holandii jest nawet skomplikowaną czynnością więc proponujemy wykonać ją przez naszą firmę, gdzie lata doświadczeń i staranności pozwala nam wykonać tą procedurę w najszybszy sposób abyś otrzymał nadpłatę z Holenderskiego Urzędu Skarbowego w najszybszy możliwy sposób i pominać przy tym nasuwających się pomyłek, które mogą opóźnić przelew z Holenderskiego Urzędu Skarbowego. Od roku 2019 procedura odzyskania podatku z Holandii jest poniekąd trudniejszy dlatego}, że Holenderski Urząd skarbowy Belastingdienst wdrożył zmiany dla statusu rezydencji podatkowej, aktualizacja polega na tym aby mieć status rezydenta dochody Holenderskie powinny być co najmniej na poziomie 90%. Pozostałe dochody pozyskane przez osobę mogą być z innych krajów między innymi z Polski. Bardzo korzystne jest być właścicielem statusu rezydenta Holenderskiego bowiem można posłużyć się ulgi podatkowej (tax credit) a w ten sposób pozyskanie jeszcze obszerniejszego zwrotu podatku z Holandii.

    Aktualizacja przepisów podatkowych

    Aktualizacja przepisów przez Holenderski Urząd Skarbowy spowodowała bardziej zawiły procedurę dostania odzyskania podatku dla Polaków zatrudnionych w Holandii, na razie aby wnioskować się o zwrot nadpłaconego podatku z Holandii w mieście Lubomierz powinno się w pierwszej kolejności uregulować należności w Polsce, polega| to na tym, że dla Holenderskiego Urzędu Skarbowego należy przedstawić zestawienie o dochodach z Polski czyli z państwa zameldowania. Podsumowując chcąc starać się od rozliczenie podatku z Holandii, Polacy w głównej kolejności powinny rozliczyć się w Polsce w urzędzie skarbowym Lubomierz aby przedstawić Holandii dochód zarobiony w miejscu zameldowania. Przekłada się to ze zgłoszeniem do polskiej skarbówki PIT PIT-36 oraz załącznika PIT-36/ZG a dopiero w następnej kolejności ubiegać się od zwrot podatku z Holandii. Ogromnym okolicznością mającą wpływ na poziom zwrot podatku z Holandii Lubomierz jest wiek pracownika i tak dla pracowników powyżej 65 roku życia Belastingdienst {przyznaje|nadaje| dalsze ulgi podatkowe dla tak nazywanych osób w starszym wieku.

    Wymagane dokumenty

    Aby starać się o zwrot podatku z Holandii wymaganebędzie przez pracownika przygotowania zestawu dokumentów stwierdzających, że otrzymywał wypłatę na terenie Holandii i przekazywał podatki jego pracodawca więc Dźwignia rozliczenia podatku z Holandii jest uzyskanie zwrotu nadpłaconego podatku z Urząd skarbowy w Holandii. Podstawowe dokumenty aby wykonać rozliczenie podatku z Holandii to często dokument uzyskany od właściciela Holanderskiego karta podatkowa Jaaropgave lub Jaaropgaaf w wyjątkowych przypadkach, gdy nie mamy tych dokumentów zwrot możemy wykonać na w oparciu o odcinków z wypłat Salarisa. Wykonanie rozliczenia i uzyskanie zwrotu podatku z Holandii wiąże się także z załączenie kopii swojego ID CARD lub paszportu oraz zeznania z polskiego Urzędu skarbowego EU/EOG. Dokument UE/EOG jest wykonywane przez Urząd skarbowy we właściwym dla danego podatnika punkcie w Polsce. UE/EOG to dokument poświadczający zarobek światowe osiągnięte w danym roku podatkowym. Dokument ten jest on obowiązkowy do złożenia deklaracji podatkowej w Holenderskim Urzędzie skarbowym. rozliczenia podatkowego dla Holandii jest też podanie numeru konta bankowego na które zostanie wysłany przez Belastingdienst nadpłaty podatku dochodowego.

    Odzyskanie podatku z Holandii wspólnie z małżonkiem

    • Dla uzyskania rozliczenia wspólnego z partnerem i uzyskania zwrotu podatku z Holandii Lubomierz trzeba przyszykować odpowiednie dokumenty.
    • Kserokopie dowodu osobistego
    • Potwierdzenie ślubu
    • Poświadczenie od zameldowaniu
    • dokument rozliczeniowy PIT, że nie osiągnął dochodów w tym roku rozliczanym.

    Po dopełnieniu tych wymaganych dokumentów jesteśmy w stanie startować z procedurę odzyskania zwrotu podatku z Holandii do Holenderskiego Belastingdienst Nederland.

    Ile się czeka na zwrot podatku z Holandii

    W głównej mierze zależy to od Holenderskiego Urzędu Skarbowego, który przeważnie podaje tylko zbliżony czas przesłania decyzji podatkowej i jest to przedział od 3 do 6 miesięcy. Aby dostać decyzje podatkową warto zlecić to odpowiedzialnej agencji, z naszej strony gwarantujemy czas wykonania zlecenia na Zwrot podatku z Holandii Lubomierz do 6 miesięcy. Kompetencje jakie posiadamy pozwala zmniejszyć do zera możliwe wątpliwości przed Urzędem Holenderskim.

    Jaki możemy uzyskać zwrot z Holandii

    Wysokość zwrotu podatku którą mamy możliwość dostać starając się przy zwrot podatku z Holandii Lubomierz jest gruntownie oparta od zasłużonych nam ulgi, przychodów uzyskanych z innych krajów oraz przychodów pozyskanych w Holandii. Aby obliczyć początkowy zwrot trzeba przeprowadzić kalkulacje zwrotu która pomoże poznać wymiar nadpłaconego podatku a w następnej kolejności wnioskować o zeznanie podatkowe do Holenderskiego Urzędu Skarbowego. Kiedy zdecydują się Państwo na zwrot za pomocą naszej firmy dajemy dokładną kalkulacje oraz precyzyjne zrobienie zeznania podatkowego aby uzyskaćjak najwyższy zwrot podatku z Holandii Lubomierz.

    Jak długo czekamy na zwrot podatku z Holandii

    Z reguły jest to okres do 3 miesięcy jeśli deklaracja podatkowa została wysłana do 31 marca ale zdarzają się problemy, że Holenderski Urząd Skarbowy wyśle decyzji od zwrocie podatku z Holandii Lubomierz dopiero w przedziale czasu od 6 do 12 miesięcy. Posiadamy sposobność rozliczenia się do 5 lat w tył, otóż Belastingdienst pozostawia nam ogromny okres czasu aby rozpocząć decyzje w jakiej formie adekwatnie się rozliczyć, pamiętajmy jednak, że korzystniej przeprowadzić to jak najszybciej żeby doczekać adekwatny nam nadpłacony podatek z Holandii. Oczywistym czynnikiem jest niewątpliwie wpływającym na rozliczenie rok podatkowy za który składa się deklaracje w każdym też roku są inne progi podatkowe.

    Odzyskaj podatek z Holandii z Nami

    Jasne zastanawiasz się jak przygotować zwrot podatku z Holandii Lubomierz jest to łatwe wystarczy uzupełnić formularz kalkulacji – wstępna kalkulacja która daje możliwość wyznaczyć wysokość nadpłaconego podatku dochodowego lub uzupełnij formularz Rozliczenia podatku z Holandii a My zajmiemy się natychmiast całą resztą potrzebną do zwrotu podatku z Holandii Lubomierz. Rozliczenie podatku z Holandii Lubomierz jest obecnie niezbędne w świetle przepisów Holenderskich i Polskich.

    najczęstsze pytania

    Dominującym dokumentem niezbędnym do podjęcia decyzji o odzyskanie podatku jest jaaropgave ( jaaropgaf). Jest to Holenderska karta podatkowa przekazywana przez pracodawce u którego pracowałeś po zakończeniu roku podatkowego.

    Aby rozpocząć procedurę o uzyskania podatku z Holandii należy w pierwszej kolejności zgłosić deklaracje podatkowe w polskim urzędzie skarbowym. Jest to ważne, ponieważ urząd skarbowy w Holandii nalega doręczenia zaświadczenia, pokazującego wysokość przychodu uzyskanego w Polsce.

    Ostatnie zmiany w przepisach, że pozwolenie korzystania z dotychczasowych zniżek przysługuje pracownikom spełniającym określone warunki. Podstawowym z nich jest uzyskanie choćby 90% przychodów opodatkowanych w Holandii oraz przekazaniu zaświadczenia o dochodach przestawione przez krajowy Urząd Skarbowy zamieszkania.

    Rozliczenie podatku z Holandii oraz odzyskanie zwrotu nadpłaconych kwot jest możliwe aż do 5 lat wstecz.

    • Rozliczenie podatku z Holandii za rok 2016
    • Rozliczenie podatku z Holandii za rok 2017
    • Rozliczenie podatku z Holandii za rok 2018
    • Rozliczenie podatku z Holandii za rok 2019
    • Rozliczenie podatku z Holandii za rok 2020
    • Rozliczenie podatku z Holandii za rok 2021
    • Rozliczenie podatku z Holandii za rok 2022
    • Rozliczenie podatku z Holandii za rok 2023
    • Rozliczenie podatku z Holandii za rok 2024
    • Rozliczenie podatku z Holandii za rok 2025
    •  

    Rozłąkowe jest ulgą podatkową, z której lubią wnioskować partnerzy fiskalni, z których przynajmniej jedna osoba jest zatrudniona z Holandii, druga przebywa w Polsce. Osoby te nie koniecznie być w związku małżeńskim, jednak muszą zostać spełnione określone warunki.

    Rozliczenie rozłąkowe jest wykonywane kiedy poprzez rozliczenie indywidualne nie jest możliwe rozliczenia całości podatku oddanego do Belastingdienst Nederland.

    Rozliczenie dla nierezydentów jest obowiązkowe w przypadku wysłania z holenderskiego urzędu listu Aangiftebrief, wzywającego do rozliczenia w określonym terminie. Wymóg rozliczenia powstaje również kiedy szacowany zwrot podatku jest większy o kwotę 14 Euro lub wysokość dopłaty jest wyższa niż 45 Euro. W tych kilku sytuacjach za niezłożenie podatkowej deklaracji w prawidłowym okresie może zostać nałożona kara finansowa.

    Aby wykonać zwrot podatku z Holandii Lubomierz wystarczy skontaktować się z Nami lub uruchomić formularz w Centrum Obsługi Klienta – Skatten.pl. Możemy także skontaktować się z tobą.

    Co gwarantujemy

    Dlaczego warto z Nami odzyskać podatek z Holandii ?

    Kompletna ułsuga

    Kompleksowa Usługa

    Zlecając Nam odzyskanie podatku z Holandii usługę sporządzamy kompleksowo doprowadzając Twoją sprawę do jej całkowitego zakończenia.

    Stawiamy na zadowolenie klienta co jest dla Nas najważniejsze. 

    Biuro Obsługi Klienta

    Biuro Obsługi Klienta

    Z Nami nigdy nie zostajesz bez kontaktu.

    Posiadamy profesjonalny Helpdesk, gdzie możesz zapytać o wszystko. Każde zgłoszenie jest monitorowane przez specjalistów nastawionych na udzielenie kompetentnych odpowiedzi.

    Panel Obsługi Klienta - Skatten.pl

    Panel Obsługi Klienta

    Z dniem zlecenia Nam usługi na rozliczenie nadpłaconego podatku z Holandii otrzymasz dostęp do Panelu Obsługi Klienta w którym możesz w każdej chwili sprawdzić:

    • Status przebiegu powierzonych rozliczeń
    • Dokonać płatności
    • Wygenerować dokumenty

    Dzięki pełnej integracji Panelu Obsługi Klienta z Centrum obsługi Klienta możesz zlecać nam nowe usługi rozliczeniowe z innych krajów.

    Aktualności z Holandii

    Rozłąkowe w Holandii
    “Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut…
    Aktualności z Holandii
    “Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut…
    Close Menu